Description
Určený pre:
- odborníkov zo školských podporných tímov
- učiteľov
- riaditeľov
- všetkých, ktorých téma zaujala
KEDY: ZÁZNAM
KDE: ZOOM
Cena: 25e
Lektori: Mgr. Adam Škopp a Mgr. Monika Kolinská
Obsahová náplň webináru:
- Kto je asistent učiteľa
- Kde pôsobí asistent učiteľa
- Hlavné činnosti asistenta učiteľa – úloha a rola AU (nesprávne úvahy o činností AU)
- Asistent učiteľa a školský podporný tím
- Desatoro asistenta učiteľa
- Názory učiteľov na inkluzívne vzdelávanie a spoluprácu AU s učiteľom na konkrétnej škole – návrh na dotazníkový prieskum na zisťovanie úrovne spolupráce AU s učiteľom na vlastnej škole (zmapovanie aktuálnej situácie)
- Príklady konkrétnej praxe spolupráce AU a učiteľa
WEBINÁRE TENTO ROK LEN FORMOU ZÁZNAMOV
Tento rok je možné si zakúpiť webináre len formou ZÁZNAMOV.
Záznam vám bude sprístupnený do 2 dní od objednávky.
Dané video budete mať sprístupnené po dobu 3 dní.
K záznamom dostanete materiály a certifikát o absolvovaní.
Ďakujeme za pochopenie a korektnosť.
O lektorke:
Magisterské štúdium absolvovala na PF UKF v Nitre v študijnom odbore učiteľstvo pre 1. stupeň základnej školy. Svoju aprobáciu si rozšírila o predmet anglický jazyk a literatúra a v súčasnosti končí dvojročné rozširujúce štúdium špeciálnej pedagogiky na PF UK v Bratislave. Práci so žiakmi primárneho vzdelávania sa venuje už 24 rokov.
Svoje poznatky si neustále dopĺňa novými absolvovaním rôznych vzdelávaní, školení, kurzov a seminárov. Absolvovala vzdelávací program Čítaním a písaním ku kritickému mysleniu realizovaný v rámci projektu Škola, ktorej to myslí, inovačné vzdelávanie Podpora kritického myslenia, vzdelávací kurz Efektívna výchova krok za krokom, školenia zamerané na metodiku výučby matematiky Hejného metódou a vzdelávanie komplexnej metódy rozvoja učenia Grunnlaget.
Patrí k pedagógom, ktorých ich práca veľmi baví. Záleží jej na svojich žiakoch, zaujíma sa o nich a snaží sa o dobrý vzťah s nimi, založený na vzájomnom rešpekte. Vo svojej výchovno-vzdelávacej činnosti inklinuje a preferuje inovatívny prístup a využívanie aktivizujúcich metód a foriem. V spolupráci s centrom moderného vzdelávania EDULAB realizovala so svojimi žiakmi environmentálny projekt Misia modrá planéta a projekt finančnej gramotnosti Malá finančná akadémia.
Vo svojej pedagogickej praxi uplatňuje princípy inkluzívneho vzdelávania, ako vedúca MZ 1.-4. ročníka je aktívnou členkou školského podporného tímu. Svoje poznatky a skúsenosti v oblasti inklúzie si rozšírila priamym pozorovaním inkluzívneho vzdelávania na berlínskej základnej škole.