Starostlivosť o žiakov so psychickými poruchami v školskom prostredí – tipy a skúsenosti

30,00 

Clear

Description

Určený pre:

  • odborníkov zo školských podporných tímov
  • učiteľov
  • všetkých, ktorých téma zaujala

 

KEDY:

ZÁZNAM

KDE: ZOOM

Cena: 30e

Lektori: Mgr. Petra Dzúriková

 

Obsahová náplň webináru:

Lektorka objasní základné postupy práce so žiakmi so psychiatrickými diagnózami v školskom prostredí.

Z pohľadu dlhoročnej praxe školskej psychologičky na strednej škole zazdieľa príklady z praxe, ako postupovala na škole.  Môžte sa tešiť na viac ako 10 príkladov z praxe.

Z pohľadu psychoterapeutky (PCA) sa podelí o svoj pohľad na multidisciplinárnu spoluprácu zo strany školy a iných pomáhajúcich profesií.

Spomenie tiež:

  • Ako napísať SPRÁVU pre iného odborníka
  • Kedy zavolať už RZP?
  • Ako narábať s diagnostickými nástrojmi v práci školského podporného tímu
  • Ako spolupracovať s rodinou
  • Ako nezabudnúť využiť pomoc supervízora

 

Ku každému webináru dostanete certifikát o absolvovaní.

 

 


WEBINÁRE TENTO ROK LEN FORMOU ZÁZNAMOV

Tento rok je možné si zakúpiť webináre len formou ZÁZNAMOV.

Záznam vám bude sprístupnený do 2 dní od objednávky.

Dané video budete mať sprístupnené po dobu 3 dní.

K záznamom dostanete materiály a certifikát o absolvovaní.

Ďakujeme za pochopenie a korektnosť.


 

 

O lektorke:

Psychológiu som vyštudovala na UCM v Trnave. Už počas školy som začala dobrovoľničiť v škôlke neďaleko VŠ, pomáhala som chlapcovi s autizmom. Neskôr som 4 roky pracovala ako asistentka detí s autizmom v DSS Andreas. Po skončení štúdia na VŠ som praxovala u klinickej psychologičky, kde hlavnou náplňou mojej práce bolo vyhodnocovanie dotazníkov a pomoc s retestovaním (Schuhfried) vodičov z povolania. Od októbra 2009 až do roku 2022 som pracovala ako školská psychologička v Odbornom učilišti, čo je stredná škola pre žiakov s mentálnym postihnutím. Súbežne som v škole niekoľko rokov pôsobila ako koordinátorka prevencie, vytvorila som model prevencie, ktorá je zosúladená s medzinárodnými dňami, na ktoré sme nadväzovali preventívne aktivity v škole. Počas práce školskej psychologičky som absolvovala prvú časť komplexného psychoterapeutického výcviku v psychoterapii zameranej na človeka (CCT), ktorého druhú a zároveň poslednú časť som dokončila v tomto roku (2023). V roku 2017 som obhájila 1. atestáciu v školskej psychológii. Od roku 2021 som spolupracovala ako externá expertka vo VÚDPaP na tvorbe štandardu Odborné činnosti poskytované deťom s mentálnym postihnutím, v ktorom som zúročila moje viacročné skúsenosti v práci s touto klientelou. Od roku 2022 pracujem ako interná expertka VÚDPaP na Národnom projekte Štandardy, v ktorom tvorím a spracúvam intelektuálne výstupy pre kontinuálne zvyšovanie kvality v systéme poradenstva a prevencie. Súčasne mám dospelých klientov, s ktorými terapeuticky pracujem. Prácu v škole som vždy smerovala k pravidelným individuálnym sedeniam, k psychoterapii a k hľadaniu spôsobov, ako môžem byť pri napĺňaní potrieb mojich klientov čo najužitočnejšia. Práve moji klienti a moja vášeň k psychológii a psychoterapii sú mojimi motivátormi k vzdelávaniu (terapeutické karty, krízová intervencia, poruchy vzťahovej väzby,..). V poslednom období mi učarovala arteterapia a jej možnosti využitia pri liečbe traumy (prístup Cornelie Elbrecht). V osobnom živote som manželka a mám dve deti. Mám rada prechádzky v lese, arte tvorbu a myšlienky Martina Bubera, Viktora Frankla a Hanin cit k pravde (Hannah Arendt).

Additional information

Dátum

ZÁZNAM, 16.5. 2024 o 16:30 – 19:00